Wymiana i zwrot towaru towaru

1. Każdy konsument ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

2. Osoba składająca zamówienie na fakturę, zgodnie z prawem, nie ma możliwości zwrotu. Jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, umożliwiamy wymianę towaru w ciągu 14 dni roboczych.

2. Klient wymienia towar na swój koszt.

3. Prawo wymiany nie dotyczy dywanów oraz artykułów przygotowywanych pod zamówienie klienta

4. Wymienić można rzeczy nie noszące śladów używania oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.

5. Klient ponosi koszty odesłania towaru Pocztą Polską. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych do nas w formie przesyłek za pobraniem.

6. Adres na jaki należy odesłać towar: Firma OMS, ul. Koronkarska 10, 61-005 Poznań

Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:

1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie w obecności kuriera podczas odbioru zawartość paczki i spisanie Protokołu Szkody z kurierem (posiada go kurier).

2. Skan protokołu należy dostarczyć na maila: bok@omsgroup.pl lub przesłać na adres: OMS, ul. Koronkarska 10, 61-005 Poznań

Reklamacja:

1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo lub listownie, nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.

2. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem reklamacji na adres: bok@omsgroup.pl

3. W opisie reklamacji podaj numer swojego zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu oraz jeśli możesz dołącz zdjęcie.

4. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)